SnowRunner - Save the Day Vinyl Wrap Pack (Windows 10)
Набір вінілових плівок Save the Day у SnowRunner: 4 ексклюзивні розфарбування для вантажівок Freightliner M916 і 114SD, International HX520 і Chevrolet Kodiak С70! Набір входить у сезонну перепустку третього року і буде доступним одразу після покупки.