SnowRunner – Salt of the Earth Vinyl Wrap Pack (Windows)
Набір вінілових плівок Salt of the Earth включає чотири ексклюзивні розфарбування для вантажівок ANK MK38, International Paystar 5070, Caterpillar CT681 і Western Star 6900 TwinSteer. Набір входить до перепустки 4 року та стане доступним відразу після покупки.