SnowRunner - Kenworth Dual Pack (Windows)
Набір Kenworth Dual додає у ваш гараж SnowRunner дві нові вантажівки Kenworth — шосейну T880 і важку C500 — і по одній унікальній вініловій плівці для кожної. Шосейна вантажівка Kenworth T880 вражає великим запасом ходу завдяки широкому вибору двигунів, що забезпечують чудову витрату пального й швидкість на дорогах. Також машину оснащено механізмом постійного блокування диференціала, і вона має доступ до високої підвіски. Важкий Kenworth C500 найкраще показує себе на бездоріжжі — він має чудову маневровість і здатен долати складні ділянки. Хоч і оснащується лише стандартною підвіскою, цей важкий тягач забезпечує максимальний комфорт та надійність навіть у найважчих задачах. Набір Kenworth Dual також містить два унікальні бортові скеги з 3 й 2 відсіками для вантажу для рам T880 і C500 відповідно. Доповнення не входить у перепустки першого, другого, третього або четвертого року.