SnowRunner - Jack of all Treads Tire Pack (Windows 10)
Грати в SnowRunner стане ще крутіше з комплектом шин Jack of All Treads, що додає понад 50 унікальних комбінацій шин і дисків для ваших машин! Комплект не входить до перепусток першого, другого чи третього років.