Sinsonasty Mangles
Sinsonasty Mangles команда Mangles приголомшили MFL минулого сезону як найгарячіша команда-аутсайдер. Вони дійшли до Mayhem Bowl, але програли у фінальній битві. З поєднанням QB MVP-рівня - Bro Shiesty та швидкісного WR Bizarre Ace, жодна інша команда не насолоджується більш віддаленішою, вибуховішою групою гравіців нападу, що ловлять паси, ніж Mangles. А ще додайте потужну гру в бігу, а також кусючий та жорсткий захист, от і виходить вогнева міць Mangles, щоб дозволяє змагатися з будь-якою командою в лізі. Concrete Jungle Stadium Грайте проти або за Mangles на Concrete Jungle Stadium, який заповнений більш небезпечними пастками, ніж найгірші райони Sinsonasty. Рухомі шипи, вогнища та пастки для мутантів усіяні цими міськими джунглями. Гімн команди No Place to Hide Автор: John Hedges Ross З люб’язного дозволу APM Music Для запуску цього доповнення необхідна базова гра Mutant Football League.