Sherlock Holmes Chapter One - Сезонна перепустка
Продовжуйте розслідування із сезонною перепусткою, яка включає нові завдання: Завантажуваний вміст «Святі і грішні» (доступний у день виходу). Завантажуваний вміст «Жарти закінчилися» Завантажуваний вміст «Майкрофтова гордість» Завантажуваний вміст «М означає „містифікація“» (буде доступний пізніше).