Щенячий патруль: Гран-прі
Жодна траса не надто велика, жоден гонщик не надто малий! Промчіться по Бухті Пригод з усіма своїми улюбленими цуценятами із Щенячого патруля в режимі до 4 гравців одночасно. Проте будьте пильні: підступний мер Хамдінгер улаштував перешкоди! Виграйте Цуценячий кубок! Щенячий патруль на виконанні своєї найшвидшої місії — виграти Цуценячий кубок! Проїдьте по таких культових місцях, як Бухта Пригод, Гірськолижний курорт Джейка та Джунглі, і дізнайтеся, хто стане чемпіоном перегонів. Чемпіонат для 4 гравців Грайте з друзями в чемпіонаті для кількох гравців, де ви можете обрати будь-якого зі своїх улюблених цуценят, наприклад Гончика, Скай або Маршала. Але будьте обережні, тому що підступний мер Хамдінгер планує перетворити вашу гонку на суцільне жахіття! ЗБИРАЙТЕ ЩЕНЯЧІ ГОСТИНЦІ Отримуйте цуценячі бонуси, зокрема водяні кулі, сніжки й конфеті, а також розблокуйте спеціальні навички персонажів, наприклад сирену Гончика, щоб уповільнити суперників на перегонах. ДЛЯ ДІТЕЙ БУДЬ-ЯКОГО ВІКУ Гра має просте керування й автоприскорення для наймолодших гравців, а також більш складний режим для досвідчених зірок перегонів. Отож, пристебніться й мерщій ганятися зі своїми найкращими друзями-цуценятами на 11 трасах!