Щенячий патруль: Гран-прі – Гонка у Гавкобурзі
На старт, увага, руш! У доповненні «Щенячий патруль: Гран-прі» на вас чекають три нові траси, на яких ви змагатиметеся з найшвидшими гонщиками за Кубок Гавкобурга. Ви також зможете продемонструвати свою майстерність за кермом шести нових машин. Кожні перегони в історичному Гавкобурзі — це веселі пригоди! Дивіться трейлери, обирайте нові машини з мультфільму «Щенячий патруль: на старт, увага, руш» і летіть стрілою через середньовічні замки аж до самого фінішу. У різних ігрових режимах Шукач, Еверест, Рекс і вся команда щенячого патруля готові довести, що щенята народжені для перегонів!