Serial Cleaners - Dino Park
Прибирайте місця злочинів на таємничому острові динозаврів у завантажуваному вмісті Serial Cleaners - Dino Park. Розкрийте таємницю острова, його господарів і ящірок-переростків, які вважалися вимерлими. Відкрийте 4 нові мапи, кожна з яких вирізняється стилізованими особливостями й унікальними об’єктами. Знаходьте цінні предмети, долайте виклики та здобувайте трофеї. Та пам’ятайте ― динозаври таки ласують людським м’ясом.