SD GUNDAM BATTLE ALLIANCE Unit Limit Break Materials Pack 1
Бонус за придбання сезонного пропуску: набір матеріалів для подолання обмежень юнітів 1. Матеріали подолання обмежень першого рівня можна отримати для подальшого посилення ваших юнітів.