SD GUNDAM BATTLE ALLIANCE Season Pass
Містить: ・Набір юнітів та сценаріїв 1: Legend & Succession — заплановано дві додаткові сюжетні місії, два додаткові ігрові юніти. ・Набір юнітів та сценаріїв 2: Knights of Moon & Light — заплановано дві додаткові сюжетні місії, два додаткові ігрові юніти. ・Набір юнітів та сценаріїв 3: Flash & Rebirth — заплановано дві додаткові сюжетні місії, три додаткові ігрові юніти. ・Бонус за придбання сезонного пропуску — набір матеріалів подолання обмежень юнітів 1. Дає матеріали подолання обмежень першого рівня для подальшого посилення ваших юнітів. *Випуск наборів юнітів та сценаріїв 1-3 заплановано на 31 грудня 2022 року. *Детальна інформація про набори юнітів та сценаріїв буде оголошена пізніше. *Дати випуску наборів юнітів та сценаріїв можуть бути змінені. *Предмети в наборах юнітів та сценаріїв також будуть доступні для придбання окремо з дати їх випуску. Перевірте придбані товари, щоб не купити їх двічі.