Sandrock Online
Вам потрібно володіти однокористувацькою версією "My Time at Sandrock", щоб грати в багатокористувацькому режимі. Привіт, будівельнику, ласкаво просимо до яскравого і пристрасного міста Сандрок, і тепер ви можете запросити до 3 друзів приєднатися до цієї пригоди. У багатокористувацькому режимі NPC у місті видаватимуть різноманітні цікаві завдання для вас та ваших друзів. Працюючи у тісній співпраці з друзями для виконання цих завдань, ви не тільки будете будувати красивіші міські будівлі, що зробить Сандрок більш процвітаючим, але й принесете багате різноманіття ігрового процесу. Наприклад, у вільний час ви можете грати в маджонг з друзями, насолоджуючись розслаблюючими та приємними моментами відпочинку. Крім того, ви та ваші друзі можете вільно розвивати різні відносини з NPC у Сандроку. Ви можете будувати глибокі дружні стосунки з NPC або прагнути романтичних відносин. У Сандроку ваша історія пишеться вами. У багатокористувацькому режимі "My Time at Sandrock" ви будете переживати безліч незабутніх моментів зі своїми друзями. Ми з нетерпінням чекаємо, коли ви принесете більше радості та життєвої сили до Сандроку. Бажаємо вам приємного часу!