Ренто Глибока Дошка
Rento Deep Board — це спеціальне розширення карти до гри Rento, в якій ви граєте на двох рівнях (внутрішньому та зовнішньому). Підземки Коли ви потрапляєте на станцію метро, що вам належить, гра переміщує вашу пішаку до внутрішнього кола, у якому ви можете отримати більше земель, подарунків і двох нових компаній. 4 Компанії У грі тепер є лікарня, Інтернет, електрика та водопостачання. Якщо ви володієте 1, 2, 3, 4 компаніями, кожен гравець, який потрапить у вашу компанію, платить вам суму кубиків, помножену на 4, 10, 25 і 50 13 кольорів землі Rento Deep Board додає 4 нові групи кольорів, які дозволяють багатьом гравцям (до 8) грати на всіх 13 землях, що робить гру набагато цікавішою. Мультіплеер Як завжди, ця карта підтримує багатокористувацьку гру, тож ви можете грати в неї онлайн з друзями та сім’єю (або в режимі соло/локальної гри)