Ранній доступ до екзокостюму «Пильний α»
Отримайте ранній доступ до екзокостюму «Пильний α»! Цей костюм оснащено напівавтоматичною рушницею, яка з надзвичайною точністю прострілює наскрізь кількох ворогів. Вміст: Ранній доступ до екзокостюму «Пильний α: Стрілок» Примітка. Ранній доступ можна придбати, навіть якщо екзокостюм уже відкрито або виконано умови для його розблокування. Будьте уважні, щоб не придбати ранній доступ для екзокостюму, який ви вже розблокували. Предмети з цього набору також можуть бути доступними для придбання окремо або як частина інших наборів. Будьте уважні, щоб уникнути дублювання покупок. Щоб скористатися придбаним додатковим контентом, перейдіть із головного екрана на домашню сторінку гри. Примітка. Цей пакет доповнень доступний лише для облікового запису Microsoft, з якого він був придбаний. Навіть якщо ви є організатором сімейної групи, облікові записи членів групи не отримають доступ до пакету доповнень.