Quest Hunter: Strangewood
Strangewood - сюжетне доповнення для Quest Hunter. Пізнай нові локації, бийся з новими ворогами, вирішуй головоломки з новими механіками. Прокачуй нові вміння і здобувай нову зброю та екіпіровку. Грай один або зі старими та новими друзями! У західних лісах коїться щось дивне. Величезна хмара синього туману поглинає все навколо. Колись прекрасний ліс змінюється просто на очах. Навіть розбійники стали обходити ці місця стороною. Настав час Герою навідатися в ці землі і навести там порядок!