Птахи Європи + Птахи Європи
WINGSPAN (КРИЛА): Птахи Європи WINGSPAN (КРИЛА): Птахи Океанії «Крила» — це карткова гра про птахів для 1–5 гравців. Ця відзначена нагородами стратегія — чудовий спосіб відпочити. Кожен птах, якого ви зіграєте, доповнює ланцюжок дієвих комбінацій властивостей в одному з трьох ареалів. Ваша мета — відкрити й оселити найкращих птахів у власній мережі заповідників дикої природи. «Крила: Птахи Європи» запрошує вас у мандрівку ще одним континентом. Досліджуйте розмаїті європейські ареали та знайомтеся з прекрасними птахами, що мають нові властивості. У відзначеній нагородами адаптації «Крила: Птахи Океанії» вирушайте у подорож до захопливих земель Океанії. Вивчайте птахів з Австралії та Нової Зеландії та опановуйте нові ресурси й механіки, що збагатять ваш досвід створення природного заповіднику.