Prison Architect - Jungle Pack
Jungle Pack — це набір, який перенесе вас углиб пишного тропічного ліса. Вам доведеться керувати в'язнями вдалині від цивілізації, водночас долаючи примхи природи. Вважаєте, вам це до снаги? Jungle Pack містить такі основні можливості: Це в'язниця в джунглях! Тут на вас чекають дерев'яні меблі, п'ять нових типів підлоги (один спеціально для води!), один кінотеатр на відкритому повітрі, а також нові стіни й двері: усе готово для процвітання в джунглях. Тропічна лихоманка (та як її пережити) Серед ув'язнених може ширитися тропічна лихоманка. На щастя, з нею можна боротися за допомогою сітчастих ліжок, вогнищ і нової передової медичної програми. Інше довкілля У джунглях ви знайдете нові дерева, які можна вирощувати й продавати, або вирубувати на піломатеріали. Також доступні деякі сорти деревини для вартових веж, водостоків тощо.