Пригоди у світі Юрського періоду
Зробіть крок у сучасний світ, де ви будете співіснувати з доісторичними динозаврами в дикій природі. Грайте за одного з п’яти знакових персонажів, навчіться виживати під час зустрічі з вершинними хижаками й оберігайте вразливих динозаврів. Дізнавайтеся більше про знайомі місця й величезні нові регіони, відбиваючись від браконьєрів, збираючи зразки та розгадуючи нові таємниці.