PowerWash Simulator — Muckingham Files — частина 4
У четвертій частині серії Muckingham Files на вас чекають два бонусних завдання від впливових друзів. Приберіть у розгромленому особняку місцевого криптоінвестора Девона Кінга й очистьте пожежний літак пілотеси Флоріани Перес після польоту над горою Рашлес. Технофіл Девон Кінг заробив багатство, інвестувавши більшу суму у криптовалюту, що надихнуло його на створення власної валюти — MuckCoin. Будівельникам особняка не сподобалася ідея Девона розрахуватися з ними новою валютою, тому вони зіпсували будинок напередодні заселення, і внаслідок протесту він втрачає прибуток. Можливо, інвестор-боржник не є найкращим клієнтом, але для вас бруд — персональний криптоніт. Прибирати великі поверхні особняка надзвичайно приємно, а графіті роблять його ще й веселим. Під час наступного завдання буде гаряче. Пожежний літак «Небесний Кит» потребує ретельного прибирання. Не глядіть на назву: цей літак чудово тримається в повітрі, але він має проблеми з видимістю. Після польоту через пилову хмару гори Рашлес літак вкрився шаром попелу. Очистьте цю крилату машину, щоб пілотеса змогла повернутися на курс. На кону постачання канцелярських товарів до сусіднього містечка! Про Muckingham Files Muckingham Files — це серія безплатних оновлень. Виконуючи їх, ви опинитеся в незвіданих місцях з оригінального всесвіту PowerWash Simulator із новими локаціями і сюжетами. Станьте найпопулярнішим прибиральником у місті та дізнайтеся більше про своє місце роботи і його мешканців.