PowerWash Simulator — Muckingham Files — частина 3
Третє оновлення Muckingham Files — це захопливе прибирання для шанувальників водних пригод, що розширює ігровий сюжет PowerWash Simulator двома новими бонусними завданнями на морську тематику. У цьому оновленні вам відкриються нові історії про місцевих мешканців і морських створінь. Знаєте, що найцікавіше? Ці завдання запропоновані й обрані спільнотою PowerWash Simulator! Ви повернетеся до Крабової бухти, де потужна хвиля пошкодила акваріум і дослідницький підводний човен. Допоможіть відновити програму збереження підводного світу Мукінгема, очистивши морські об’єкти від бруду й повернувши їм сяйво. Пориньте у відчуття спокою, перетворюючи вкриті брудом резервуари акваріумів на осередок безтурботного життя для морських мешканців і прибираючи нарости з корпусу Rowdy C. Life — дослідницького підводного човна Калдерського університету. Якщо все пройде гладко, риби вам подякують! Про Muckingham Files Muckingham Files — це серія безкоштовних бонусних завдань. Виконуючи їх, ви опинитеся в раніше незвіданих місцях з оригінального всесвіту PowerWash Simulator із новими персонажами, локаціями й сюжетами. Станьте найпопулярнішим прибиральником у місті й дізнайтеся більше про своє місце роботи та його мешканців.