PowerWash Simulator — Гелловінський будинок — Гелловін 2024
Нове сезонне оновлення PowerWash Simulator пропонує вам дещо брудненьке. Щоб перетворити гелловінський будинок зі страшно брудного на ідеально чистий, доведеться розчистити багацько павутиння. Відправте бруд на той світ у цьому моторошному сезонному оновленні. На самотньому, залитому місячним світлом пагорбі височіє будинок. Він такий брудний, що аж страшно. Прогуляйтеся його великою територією, очищаючи все на своєму шляху — від криниць бажань до декорацій просто неба. А, і ще гарбузи. Багато гарбузів. Нічим не гірший за мініатюрний замок, цей будинок — великий камʼяний осідок місцевої відьми. Башти, вітражі, оранжерея… Знадобиться ціла ніч, щоб привести це місце до ладу. На щастя для вас, сонце тут ніколи не сходить. Змахніть своєю чарівною мийною паличкою, щоб лишити весь бруд за спиною. Прямо як того привида. Що, озирнулися? На додачу до всього, сезонне оновлення пропонує новий унікальний костюм і чудовий скін для мийки. Усі відьми позеленіють від заздрощів! Якщо вони ще не зелені, звісно.