Police Simulator: Patrol Officers – Guardian Police Vehicle DLC
Це патрульне авто є найбільшим в поліції Брайтона. Боріться зі злочинністю разом з потужною підмогою та зможете заарештувати до шістьох підозрюваних одночасно!