Побічне завдання демона «Свята воля і нечестиві наміри»
Додатковий контент, що відкриває доступ до побічного завдання «Свята воля і нечестиві наміри» Під час виконання завдання гравці отримають можливість поборотися з Дагдою і отримати його підтримку у випадку перемоги. *Щоб почати це побічне завдання, поговоріть з дослідником з «Вефіля» в будинку парламенту Токіо після певних подій у грі. *Це побічне завдання рекомендується виконувати наприкінці гри.