Persona 3 Reload: Відповідь
Навіть після грандіозних битв у Тартарі, розкриття таємниць Темної години та інших незабутніх подій Persona 3 Reload учасникам загону SEES рано повертатися до мирного життя, адже вони опиняються в пастці нескінченно повторюваного 31 березня. Вам належить провести Айгіс крізь Безодню часу й витримати нові випробування, щоб докопатися до причин і з'ясувати, що ж сталося того дня...