Persona 3 Reload: набір костюмів школи Ясоґамі із Persona 4 Golden
Persona 3 Reload: набір костюмів школи Ясоґамі із Persona 4 Golden включає додатковий вміст, який дозволяє використовувати костюми школи Ясоґамі із Persona 4 Golden. *Цей товар також можна придбати в комплекті. Будь ласка, будьте обережні, щоб випадково не купити кілька разів.