PAYDAY 3: Houston Character Pack
Х'юстон приєднався до банди Payday ще у PAYDAY 2 за рекомендацією його брата Далласа. Сміливість і сила, коли літають кулі, а також педантичність характеру, зробили йому основним оплотом банди. Після того, як на банду напав Конкорд, Х'юстона заарештувала поліція і запроторила до Райкерса. Перебуваючи в суді, він зробив усе можливе, щоб привернути увагу решти банди, яка негайно визволила його. Він вже оговтався від поранень і готовий повернутися до пограбувань. Отримайте Х'юстона безкоштовно вже зараз! Houston Character Pack – це безкоштовний DLC, який містить Х'юстона у ролі ігрового персонажа, його маску, попередньо задану зброю і брелок.