PAYDAY 3: Houston Breakout Weapon Pack
Зброя, зброя, зброя! Кращою за зброю може бути лише можливість випускати більше куль! Саме це ви отримуєте із набором Houston Breakout Weapon Pack, три види зброї, здатної стріляти короткими чергами по 3 постріли. Основна зброя Chanit S3 – стрімке чудовисько, здатне миттєво відправити кілька куль на дальню дистанцію. M7 Pursuivant – компактний і точний, цей дробовик здатний зробити три вистріли менш ніж за секунду. Вторинна зброя Picchio Duro 5 – вторинна зброя для любителів швидко діставати й ще швидше стріляти. Також в наборі є брелок Free Country та стікер Gavel. Houston Breakout Weapon Pack є частиною набору Houston Breakout.