PAYDAY 3: Fear & Greed Weapon Pack
Fear & Greed Weapon Pack містить три абсолютно нові види зброї, кожен з яких містить унікальні нові моди на додаток до модів, якими можна ділитися. Завдяки своїй надійності й потужності, нищівний TAS-12 протягом більш ніж десятиліття був фаворитом як правоохоронців, так і злочинного світу. Універсальний Jackknife SE5 є класикою для використання у професійному середовищі і захисті домівки. Впізнаваний завдяки своїй унікальності, Garstini Viper .50AE протягом багатьох десятиліть був популярним вибором кіношних лиходіїв, здатним без зусиль зносити голови разом із надягнутими на них шоломами.