Патрульна машина (Кригер)
Вміст: Скін екзокостюму «Патрульна машина» (Кригер) Примітка. Скіни — це косметичні предмети, які застосовуються до екзокостюму. Щоб скористатися придбаним додатковим контентом, перейдіть із головного екрана на домашню сторінку гри. Примітка. Цей пакет доповнень доступний лише для облікового запису Microsoft, з якого він був придбаний. Навіть якщо ви є організатором сімейної групи, облікові записи членів групи не отримають доступ до пакету доповнень.