Панда Кунг-Фу
Вивільніть свою внутрішню КРУТІСТЬ із DLC «Панда Кунг-Фу» від DreamWorks! Опануйте кунг-фу разом із По й Несамовитою п’ятіркою в Нефритовому палаці. Штовхайте, бийте й скадуште досхочу на шляху цією пригодницькою картою, сповненою гостросюжетних боїв і епічних розборок із фільмів, з мультиплеєром для фантастично-пандастичних розваг.