Пакет текстур Соніка
Побачте світ очима Соніка, свого улюбленого синього їжака! Цей пакет текстур, натхненний такими знаковими зонами, як Зелений пагорб і Лабіринт, перетворює весь ваш світ на унікальний, але знайомий ландшафт! Тільки остерігайтеся ворожих мобів — вони отримали новий вигляд бадніка!