Пакет текстур "Гарнюні"
Пакет текстур "Гарнюні" дає змогу створити веселий світ, повний миленьких і гарненьких мобів. Кролики стрибунці, мімімішні єдинороги, пухнасті джмелі та, гм, бургери? Так, бургери! Навіть від кальмара хочеться пищати! Пакет текстур включає 15 скінів. Доступно лише для Minecraft (2017) і не сумісно з версією Minecraft: Xbox One Edition (2014).