Пакет скінів "динозаврів"
Котра година? Час вигулювати динозаврів! Цей мем може бути таким же старим, як динозаври, але ця снізлива зграя Діно - це не просто якась стара скам'янілість. Дослідіть цю доісторичну зграю для трьох карт динозаврів, двох ящерелюбних наборів шкур і п'яти чарівних предметів діно в роздягальні. Нарешті, висловіть своє захоплення динозаврів емоцією ROFL – просто не смійтеся над жодними астероїдами, які трапляються на шляху Землі...