Пакет психологічних жахів
У наборі "Психологічні жахи" ви знайдете три напружені та рефлексивні всесвітньо відомі фільми жахів, об'єднані за зниженою ціною! Burnhouse Lane Burnhouse Lane розповідає історію Енджі Везер, медсестри, яка працює з безнадійно хворими у «вмиральні». Але щоб повернути власне життя, Енджі мусить виконати п’ять нездійсненних завдань. Це історія про смерть, дружбу та невмирущу надію на те, що хай там як важко не було б, потрібно жити далі. Harvester Games, творці The Cat Lady (2012), Downfall (2016) і Lorelai (2019), пропонують новий, незвичний горор, у якому доведеться не лише зазирнути у вічі темряві, але й добряче посміятися крізь сльози, а також подивитися на життя і на речі, які ми сприймаємо як належне, під іншим кутом. Buddy Simulator 1984 Завдяки штучному інтелекту нового покоління на базі нової операційної системи Anekom BUDDY SIMULATOR 1984 відтворює досвід спілкування з найкращим другом! Ваш найкращий друг навчається від вас і постійно змінюється відповідно до ваших інтересів і характеру. Граючи в Buddy Simulator 1984, ви допомагаєте науковій спільноті зробити великий крок до майбутнього штучного інтелекту. Afterdream Губіться в усвідомленому сновидінні, згинаючи межі між реальністю і вигадкою. Використовуйте дивну камеру, щоб переміщатися по таємничій резиденції привидів. Знайдіть мету свого нічного візиту в яскравій і казковій обстановці. Переміщайтеся по незрозумілому місцю, населеному привидами, і збирайте предмети для вирішення головоломок, просуваючись далі по інтригуючій історії. Подивіться через об'єктив вашої дивної камери і сфотографуйте виділені об'єкти, щоб взаємодіяти з ними.