ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 One Piece Film: Red Anime Song Pack
Додатковий музичний пакет, який дозволяє слухати в якості фонової музики під час гри популярні треки з відомого фільму «One Piece Film: Red». Придбавши пакет, ви зможете змінити налаштування музики на екрані підготовки до бою, щоб слухати під час бою трек, який вам подобається.