ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 Koby's Combat Chronicle & Soul Map 2
Приєднуйтеся до юного героя морського флоту Кобі на курсі посиленої підготовки! *До складу входить мапа душі 2, яка дозволяє отримати нові навички та розширити наявні досягнення й навички.