Omega Strikers
Не потрібно платити ані за гру, ані за перемогу Перемогти в Omega Strikers можна за допомогою розуму, кмітливості і спритності. Тут немає лутбоксів, немає тривалих посилень, а ті, хто витрачає реальні гроші, не отримують бонусів у змаганні. Усіх персонажів можна відкрити безкоштовно. Змагайтеся так, як вам зручно Шукайте противників у рейтингових індивідуальних матчах або зберіть команду друзів і пробивайтеся у вищу лігу, чи створіть матч зі своїми правилами й киньте виклик суперникам. Грайте будь-де Запрошуйте в гру друзів і зберігайте прогрес будь-де й будь-коли: версії Omega Strikers для ПК і мобільних платформ повністю сумісні одна з одною. Масштабні сезонні оновлення Гра Omega Strikers постійно розвивається: з кожним сезоном у грі з’являються нові нападники, додаткові арени, нові предмети, що розблоковуються, і механіки гри. Для отримання деякого показаного контенту, його необхідно придбати у внутрішньоігровому магазині. Товарів може не бути в наявності. Містить внутрішньоігрові покупки.