Not For Broadcast: The Timeloop
Повна команда студії новин повертається Вперше з 2020 року приєднуйтеся до повної команди новин разом із Джеремі Дональдсоном, Меган Вульфе і Дженні. Опиніться разом із знайомими обличчями (як-от Алан Джеймс) і спробуйте вибратися з петлі часу, в якій ви застрягли (разом із Боузманом). Керуйте петлею часу Запускайте новий насичений сюжет, у якому ви опиняєтеся в петлі часу. З кожним повторенням знаходьте свіжі підказки та поєднуйте їх у правду, яка стоїть за загадками, що відкриваються в кімнаті новин. Найдовша пісня відеозаставки всіх часів Зануртеся в неймовірну музичну подорож із, мабуть, найдовшою піснею в історії відеозаставок довжиною більше за 14 хвилин! Не будемо робити спойлери, чому це відбувається, але повірте — це дещо неймовірне! Завершення основних ігрових сюжетів На вас чекають фінальні відкриття, бо петля часу завершує деякі з найбільш інтригуючих таємниць із основної гри і дає можливість дізнатися більше про ваших улюблених персонажів. Слідкуйте за неймовірним завершенням «Петля часу» (The Timeloop) — це фінальний розділ саги Not For Broadcast. Готуйтеся до неочікуваних поворотів сюжету, складних пазлів і незабутнього завершення, яке триматиме інтригу до останніх секунд. Готуйтеся керувати петлею часу, дізнавайтеся правду і долайте складності самого часу разом із вашою улюбленою командою студії новин (і Боузманом)!