Not For Broadcast: Season Pass
Сезонний абонемент до гри Not For Broadcast надає доступ до всіх 3 нових епізодів після їхнього виходу. Допоможіть мисливцям на привидів відкрити таємниці проклятої кіностудії, зануртеся у скандальне життя загадкового прем'єр-міністра Пітера Клемента і візьміть участь у телевізійному науковому експерименті наживо, і все це — не залишаючи свого (відносно) небезпечного редакторського столу. Бонус за попереднє замовлення Зробіть попереднє замовлення на гру Not For Broadcast до 23 травня 2023 року, і на знак подяки ми подаруємо вам найбільш бажаний трофей працівників на Каналі 1. Показуйте його з гордістю! Епізод 1: «Ефір жахів» Керуйте командою розслідування паранормальних явищ «Ефір жахів» у покинутій кіностудії глибоко під Каналом 1. Вибирайте ракурси, знімайте і тримайте глядачів приклеєними до екранів завдяки телевізійній магії. Епізод 2: «Частки вашого життя» Загадкове життя нашого прем'єр-міністра Пітера Клемента не потрібно представляти. Але як колишній ведучій телешоу зміг захопити кожну душу нашої нації, і який величезний молот викував такого чоловіка? Керуйте сюжетом і відкрийте правду про нашого нового лідера у вечірньому випуску епізоду «Частки вашого життя»! Епізод 3: «Петля часу» Відлаштуйтеся від усієї негативної енергії та приєднуйтеся до нашого першого телевізійного наукового експерименту наживо в Території! Хапайте свої захисні окуляри, влаштовуйтеся зручніше й готуйтеся командою до Колективного Щастя, яке покращить ваше життя!