Not For Broadcast: Bits of Your Life
Raflarımızı kurmaktan kabineyi kurmaya, geleceğin Başbakanı Peter Clement, ulusun kalbini fethetti. Peki ama o aslında kim? "Bits of Your Life"a hoş geldin Channel One'ın favori talk show'u oldukça basit: Peter'ın arkadaşları ve ailesiyle samimi röportajlar yapıyoruz. Karizmatik bir TV sunucusu olduğu geçmişinden kesitler gösteriyoruz. Kendisine birkaç basit soru da sorduk. Ancak kim aynı sıradan senaryoyu seyretmek ister ki? Ne sen, ne de seyirciler! Dizginleri Eline Al ve Kaosu Serbest Bırak Senaryoyu pencereden dışarı fırlat, konukları tamamıyla yanlış sırayla çıkar, sunucuyu gözyaşlarına boğ ve reytinglerin tavan yapmasını sağla! Bu arada sen de kamera açılarını belirliyor, arsız küfürlerin sesini kısıyor, kulisten seçtiğin konukları ayarlıyor ve programın akıp gitmesini ve seyircilerin koltuklarına gömülmesini sağlamak için reklamları kusursuz bir şekilde yerleştiriyor olacaksın. Çoklu Sonlar, Sırlar ve Rotalar Her oynayışta yaptığın tüm değişiklikleri takip etmek için not defterini kullan ve gizli konuk sırası kombinasyonlarını ortaya çıkaran ipuçları için gözlerini dört aç. Konuk sıralamasını değiştirmek, her biri Peter'ın hayatının bulmacasında kışkırtıcı ve genellikle utanç verici birer parça olan akıllara durgunluk verecek on benzersiz sonun kilidini açar.