Nikoderiko: The Magical World - Director's Cut
Пригоди кличуть в Nikoderiko: The Magical World - Режисерській версії, нашому листі кохання до усіх любителів платформерів! Бігайте, стрибайте та катайтесь разом із Ніко та Луною по яскравим рівням, повним небезпеки, скарбів та величезних босів. Грайте наодинці чи разом із другом, вмостившись поруч на дивані! Nikoderiko: The Magical World - Режисерська версія містить повністю нові рівні, більше скарбів, а також нові випробування для Важкого режиму складності. До того ж ви зможете перенести туди будь-який прогрес з оригінальної гри! ПІРНАЙТЕ ДО ПРИГОД! Проведіть Ніко та Луну через яскраві 2.5-вимірні світи, повні платформенним захватом, боями з величезними босами, поїздками на шахтарських вагонетках, підводними одисеями та навіть класичними 3-виміриними сегментами. ДОСЛІДІТЬ 8 СВІТІВ! Дослідіть морозні схили гір Сноуленду, таємничий Чарівний ліс та солоні безодні Сухого моря — і дивіться в обидва ока в пошуках схованих колекційних предметів. ОСІДЛАЙТЕ НЕЙМОВІРНИХ ЗВІРІВ! Збирайте та викликайте звірів-улюбленців! Катайтесь на них де захочете, або ж використовуйте їхні особливі атаки в бою. Кидайтесь уперед з кабаном Боарісом, стрибайте з жабою Тоддом, підкорюйте хвилі з морським коником Океанісом чи веселіться, наче зараз Юрський період, із Діно. КИНЬТЕ СОБІ ВИКЛИК! Підлаштуйте гру під свій рівень вміння! Новачки можуть почати з Легкого чи Нормального рівня складності, а майстри платформерів можуть випробувати свої сили у Важкому режимі та з модифікаторами випробувань. Ну то що, ви готові НАСОЛОДЖУЙТЕСЬ НЕЙМОВІРНИМ САУНДТРЕКОМ! Гру ще більше оживляє саундтрек від легендарного ігрового композитора Девіда Вайза. Тож підключайтесь, викручуйте гучність на повну і дозвольте цим чарівним мелодіям повернути вас у золоту добу платформінгу! *Наші герої та поганці вивчили нові мови! Насолоджуйтесь Nikoderiko: The Magical World - Режисерською версією з повною озвучкою на французській, німецькій, іспанській, японській, бразильській португальській та спрощеній китайській мовах.