Ніхто Не Живе Під Маяком
Ти один на цьому острові, компанію тобі складають лише маяк та чайки. Нічого більше… принаймні ти впевнений у цьому… Marevo Collective imzalı oynadıkça sizi kendine bağlayan kült korku oyunu No One Lives Under the Lighthouse, yenilenmiş özellikleriyle konsollar için çıkışını yapıyor! Минулий доглядач маяка зник без сліду і ти як новий доглядач маєш підтримувати світло маяка кожну ніч. Не дай собі з'їхати з глузду на цьому самотньому острові посеред океана і не вірь галюцинаціям. Ти тут один, нехай це буде для тебе дружнім нагадуванням, бо Ніхто Не Живе Під Маяком.