New Crops, Fish, and Recipes Pack
Насолоджуйтеся фермерством і риболовлею! Станьте майстром фермерства, кулінарії та риболовлі за допомогою доповнення New Crops, Fish, and Recipes Pack («Нови зернові, риба та рецепти»)! Отримайте доступ до 12 нових видів насіння (4 видів зернових і 8 видів квітів), 6 нових видів рибі й 15 нових рецептів!