Надія Альянсу
Доповнення до Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes, що містить 1 особливу статую штабу Уважно прочитайте всі описи перед придбанням. До цього набору входять: 1 особлива статуя штабу – (Нова Ханіва) *Зверніть увагу, що цей набір входить до Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes – Цифрове видання делюкс *Будьте уважні, щоб випадково не купити кілька разів.