Набір жахів для виживання
Набір ""Жахи виживання"" пропонує вам три захопливі та моторошні жахи, які змусять вас сидіти на краєчку крісла, і все це за зниженою ціною! Project Nightmates Case 36: Henrietta Kedward Проєкт «Кошмари» — це команда вчених, які присвятили себе вивченню паранормального. Аби не обмежувати дослідження цих надприродних явищ звичними методами аналізу, вчені вдалися до інновацій. Розроблений ними пристрій дозволяє присипляти пацієнтів із телепатичними здібностями та підключати їхню свідомість до проклятих чи лихих обʼєктів: так телепати можуть розкрити таємниці минулого цих обʼєктів і покласти кінець злу, яке вони уособлюють. Ви також пацієнт. No Son of Mine No Son Of Mine - це гра в жанрі survival horror, яка зосереджена на боях, стелсі, дослідженні, вирішенні головоломок і розкритті жахливої таємниці. Зверніть увагу на своє оточення і не панікуйте. На вас полюватимуть. Вас будуть тероризувати. Жоден Мій Син не тримає тебе за руку. Чи зможете ви протистояти непередбачуваному, смертоносному та жорстокому ворогу і знайти правду до того, як він знайде вас? Remorse: The List Remorse: The List - це хорор на виживання в класичному розумінні, з відкритим ігровим процесом, інвентарем і боєм. Дослідіть моторошні, темні передмістя Хідегпушти і дізнайтеся, які таємниці тут ховаються. Твоя єдина зачіпка? Таємничий список. Розберіться в загадковому документі, використовуйте голову, щоб вирішити головоломки, і застосовуйте зброю ближнього і дальнього бою для вирішення завдань трохи більш. . . агресивного характеру.