Набір особливих професій для «Like a Dragon: Незліченні багатства»
Додатковий вміст для гри «Like a Dragon: Незліченні багатства». Цей набір містить особливі професії лайнбекера та майстра тенісу. - Чоловіча професія: лайнбекер для усіх чоловіків-учасників групи. - Жіноча професія: майстер тенісу для усіх жінок-учасників групи. * Щоб розблокувати професію лайнбекера, рівень упевненості Касуги має бути не нижче 6. * Щоб розблокувати професію майстра тенісу, рівень харизми Касуги має бути не нижче 6.