Набір оновлення штабу
Доповнення до Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes, що містить 2 фарби для штабу. Уважно прочитайте всі описи перед придбанням. До цього набору входять: 1 фарба для штабу (золотий екстер'єр) 1 фарба для штабу (рожевий екстер'єр) *Зверніть увагу, що цей набір входить до Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes – Цифрове видання делюкс і сезонного абонемента. *Будьте уважні, щоб випадково не купити кілька разів.