Набір квитків раннього доступу до екзокостюмів 4
Отримайте ранній доступ до екзокостюмів «Варіант β», доданих в оновлення, і візьміть від військових ігор усе, що можна! Містить такий контент: - Квиток раннього доступу до Зефіра β - Квиток раннього доступу до Кригера β - Квиток раннього доступу до Німба β Екзокостюми, доступні за квитками раннього випуску, також можна отримати, виконавши умови розблокування в грі. Зверніть увагу, що їх можна придбати, навіть якщо ви їх уже отримали. Примітка. Предмети з цього набору можуть продаватись окремо або у складі інших наборів. Будьте уважні, щоб не придбати щось двічі. Щоб скористатися придбаним додатковим контентом, перейдіть із головного екрана на домашню сторінку гри. Примітка. Цей пакет доповнень доступний лише для облікового запису Microsoft, з якого він був придбаний. Навіть якщо ви є організатором сімейної групи, облікові записи членів групи не отримають доступ до пакету доповнень.