Набір для Мурасаме «Сютен-Додзі»
Цей набір містить п’ять косметичних предметів, включно зі скіном для танкового костюма Мурасаме. У Сютен-Додзі демони сидять на обох плечах! Вдягайте ці косметичні предмети й винищуйте ворогів наче бог демонів! Містить такий контент: Набір для Мурасаме «Сютен-Додзі» - Сютен-Додзі (Мурасаме: скін екзокостюма) - Клинок демона (наліпка) - Кабукі (емодзі) - Продовжуйте битися! (печатка) - Червоний малюк (брелок) Примітка. Предмети, що входять до цього набору, можуть продаватись окремо або входити до складу інших наборів. Будьте уважні, щоб не придбати щось двічі. Скіни, наліпки й брелоки — косметичні предмети, які змінюють зовнішній вигляд екзокостюма та не мають інших ефектів. Емодзі та печатки — предмети, які можна використовувати для внутрішньоігрового спілкування з іншими гравцями через колесо зв’язку. Щоб скористатися придбаним додатковим контентом, перейдіть із головного екрана на домашню сторінку гри. Примітка. Цей пакет доповнень доступний лише для облікового запису Microsoft, з якого він був придбаний. Навіть якщо ви є організатором сімейної групи, облікові записи членів групи не отримають доступ до пакету доповнень.