Mundaun
Mundaun — це моторошна історія, намальована олівцем від руки, події якої розгортаються в похмурій, усамітненій альпійській долині. Досліджуйте різні закутки, сповнені секретів, рятуйтеся від ворогів, керуйте транспортом, знаходьте предмети та розв’язуйте безліч головоломок. Особливостi гри: Милуйтеся неповторною естетикою малюнка олівцем і вирушайте до альпійського світу, де вигадка сплітається з реальністю. Вивчайте різноманітні відкриті рівні: від зелених лук до засніжених верховин. Стережіться істот, що вештаються довкруж. Наповнюйте місткий рюкзак знахідками і розкривайте ігрові таємниці. Враховуйте причинно-наслідковий вплив параметра страху: що більш наляканий персонаж, то повільніше він пересувається. Дорогою до вершини гори розгадуйте вплетені у світ гри головоломки. Спілкуйтеся з дивакуватими місцевими мешканцями, що розмовляють власною малозрозумілою говіркою.